10 kroków do lepszego poranka

Jak sprawić żeby poranek był przyjemniejszy | Jak umilić poranki


Skoro śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia, analogicznie - poranek to najważniejsza pora w ciągu dnia! Jeśli by pozytywnie zacząć dzień, bardziej prawdopodobne jest, że będzie taki do końca (udowodnione przez amerykańskich naukowców, wierzcie mi). 
Umówmy się - rano nasz humor jest zmienny. Raz wstaję pełna życia i ochoty do działania, a innym razem po podniesieniu się z łóżka mam ochotę zabić wszystko, co stanie na mojej drodze. A więc...


Jak sprawić, żeby poranek był przyjemniejszy?

1. Wstań wcześniej
Wystarczy nawet 10-15 minut. Niby nic, a zobaczysz ile to zmieni. Dzięki temu nie będziesz się tak śpieszyć, na wszystko będziesz mieć te piętnaście minut więcej. Poświęć ten czas na chwilę relaksu (rano to kluczowa sprawa). Możesz sobie więc pozwolić na powolne popijanie herbaty czy inne aktywności, które Cię zrelaksują. W takim dobrym humorze zacznij dzień i utrzymaj go takim do końca. 


2. Połóż budzik z dala od łóżka
Dzięki temu będziesz musiała naprawdę się podnieść, a rano niczego nie pragnie się bardziej niż wyłączenia tego denerwującego dźwięku budzika. 


3. Rozbudź się
Oblej twarz zimną wodą tyle razy, aż będziesz rozbudzona bardziej niż kiedykolwiek. To nie tylko pozwoli Ci się otrząsnąć ze snu, który nota bene Ci jeszcze towarzyszy w głowie, ale również dobrze wpłynie na cerę, zredukuje cienie pod oczami i pobudzi naszą twarz do tego, żeby nabrała kolorów. 


4. Woda z cytryną
Dzień wcześniej wyciśnij do szklanki sok z cytryny, dodaj cukier i wstaw do lodówki. Rano od razu postawi cię to na nogi.


5. Nie leń się
Rozumiem, że padasz z głodu, ale przed śniadaniem poświęć kilka minut na ruch. Rozciągnięcie kości i mięśni po kilku godzinach bezruchu to świetny sposób, żeby się rozbudzić i nabyć energii. 


Jak sprawić, żeby poranek był przyjemniejszy?



6. Zaszalej ze śniadaniem
Raz na jakiś czas trzeba być szalonym, pozwól sobie na trochę bardziej wystawne śniadanie. Świetne przepisy znajdziesz u Adrianny we wpisie o przepisach na lekkie śniadanie 
Do tego zaparz sobie ogromny kubek ulubionej herbaty, szczególnie teraz, kiedy poranki są zimne, herbata będzie świetnym ogrzewaczem. 


7. Włącz muzykę
Po prostu. Najlepiej do ćwiczeń z punktu czwartego. 


8. Przygotuj się wcześniej
Dzień wcześniej, wieczorem, spakuj plecak/torebkę i przygotuj ubranie. Unikniesz dzięki temu porannej rozpaczy "Nie mam się w co ubrać" oraz paniki "Za chwilę się spóźnię".


9. Myśl pozytywnie
Nawet jeśli wyda Ci się to dziwne, stań na chwilę przed lustrem i powiedz sobie, że wyglądasz dziś świetnie, a ten dzień będzie udany. Jak już wcześniej pisałam - to, jak zaczniemy dzień wpływa na jego resztę. Jeśli zaczniesz go w pozytywnym nastroju, prawdopodobnie będzie taki do końca. 


10. Wyjdź wcześniej z domu
Nikt nie lubi biec na przystanek autobusowy ani później stresować się, że nie zdążymy na czas. Mimo, że szkołę mam bardzo blisko, zawsze wychodzę wcześniej, żeby na spokojnie mieć jeszcze te 10 minut relaksu w pustej szkole ;)


To jak, od dzisiaj poranki będą lepsze?


Jak sprawić, żeby poranek był przyjemniejszy?
* photos from my instagram - @boroviecka *



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Możesz mnie również znaleźć:

INSTAGRAM     |     PORTFOLIO     |     MAXMODELS     |     LOOKBOOK

Chętne osoby z zapraszam na zdjęcia na terenie Warszawy, wyżej linki do portfolio na maxmodels i 500px. Więcej w zakładce "Kontakt" ;)


20 comments:

  1. Mój poranek wygląda podobnie choć, zimna woda nie robi na mnie wrażenia ponieważ tylko tak ją myją itd ;)


    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥


    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne porady :) Na pewno skorzystam! A zdjęcia też mi się bardzo podobają!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkąd mam dosyć podobną porannąrutynę wstaje mi się o wiele łatwiej i dzień jest lepszy. Warto jest też wspomnieć, że dobrze jest się szybko położyć spać ;)

    polnemaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super porady, na pewno skorzystam bo poranki to moja największa zmora, haha :DPozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne porady, muszę się zacząć do nich stosować, bo u mnie z porankami szkolnymi jest ciężko :)

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjecia! U mnie podtawa poranku do pyszna kawa z mlekiem <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne porady, bardzo motywujący post!
    Dobra muzyka z rana i pyszne śniadanko - zdecydowanie! :D
    Piękne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre rady.
    Właśnie tak staram się teraz robić.
    Najlepiej kiedy takim porankom towarzyszy słońce.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny post! Musze się do niego zastosować bo każdy mój poranek jest w pośpiechu albo nie mogę wyczłapać się z łóżka haha

    http://crejzzzooll.blogspot.co.il/2016/03/zyjmy-tak-by-pozniej-nie-zaowac.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj musze skorzystac z porad :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam problemu ze wstawaniem. 6.00 to dla mnie juz norma :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zacznę się stosować do tych rad ♥ Od jutra zaczynam!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. woda z cytryną działa, sprawdzałam! Ale i tak ja uwielbiam kawę i nie zrezygnuję z niej nigdy :D i wiesz co, ja im wcześniej wstaję tym bardziej się spóźniam. może zbyt długo się relaksuję po wstaniu, skoro wiem, że mam dużo czasu... hahaha :)
    artcharlotte.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rady :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny post! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłe słowa do samej siebie czy krótka gimnastyka od razu poprawiają poranek, a co za tym idzie cały dzień ;)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój poranek wygląda bardzo podobnie. Woda z cytryną działa na mnie naprawdę bardzo pozytywnie. Ja mam problem ze wstawaniem rano. Wolałabym sobie dłużej pospać. Spróbuję dostosować się do Twoich rad.Jejku bardzo spodobał mi się Twój blog! Jest niesamowity. Bardzo inspirujące zdjęcia :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się z tymi radami ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przydatne porady!

    Uwielbiam oglądać zdjęcia, którymi urozmaicasz swoje posty!

    http://nataljaslowinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już nawet gdybym chciała, nie potrafię budzić się później, niż w okolicach 6. Mam wbudowany budzik na godz. 5.15 - 5.30, niezależnie od tego, czy śpię 3 czy 5 godzin, a także czy jest weekend, czy środek tygodnia. Ileż czasu rano do wykorzystania w spokoju - uwielbiam to :)

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy!
* Proszę nie spamować linkami, jeśli komentarz jest wartościowy z pewnością wpadnę na bloga ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

Obserwatorzy

Nie możesz zaobserwować mojego bloga? Kliknij tutaj - KLIK


Bloglovin followers

Follow

Wyświetlenia



Instagram


Archiwum wpisów

Translate

Cooperation

Contact: m.borowiecka2000@gmail.com